v.11 imorgon..

Som rubriken säger så går jag in i vecka 11 imorgon =) Det går framåt detta !! Bara 2 veckor kvar sen har vi kommit över den mest kritiska perioden i graviditeten! Känns som det är nära nu, snart kan man slappna av lite och berätta för alla som vill höra att man är GRAVID =D
 
Längtar lite efter att kunna lägga ner denna bloggen och skriva fullt ut på min vanliga blogg igen som just nu är dötråkig då jag skriver mer här eftersom det är graviditeten som är i fokus i livet just nu .. Har grejat lite med en ny design till min blogg med som kommer lyfta den ännu mer tror jag =)
 
Åh kände nu hur trött jag är på denna bloggen, den är så grymt ful xD Men ingen idé och lägga tid på en blogg som man bara kommer ha i 2 veckor till .. Åh kan inte tiden gå jättesnabbt nu !

Kommentarer
Ida säger:

Åh vad tiden går :) härligt!!
Vad heter din riktiga blogg??

2013-10-11 | 22:57:30
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Minasm%C3%A5livochjag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback