Tvåsiffrigt =)

Nu är mina antal veckor tvåsiffriga hur man än ser på det, vecka 11 eller 10+1 .. Tiden går fortfarande väldigt långsamt känns det som men börjar se det som att vecka 13 faktiskt är inom räckhåll nu =) Fattar inte varför jag är så besatt av vecka 13 egentligen xD

På Tisdag är det dags för en tripp till Gekås Ullared, fatta vad jag kommer handla xD Haha !! Om någon har nåt bra tips på vad som är väldigt bra och ha/nåt som finns där som är bra till bebis så tipsa gärna =)

Nästa vecka är det även dags att berätta på jobbet om graviditeten, iaf för närmsta arbetslaget och chefen hade jag tänkt.. Har nämligen både planering med arbetslaget och APT där chefen är med så tänkte passa på ..
 
Bara av nyfikenhet, hur berättade ni för chefen? Hur reagerade han/hon?

Kommentarer
LindaViola - mamma till två! säger:

sv; Jag har bara gått upp en storlek hitills, hoppas på att inte gå upp någon mer bh storlek förrän det är dags för amnings bh. Tror det blir svårt att hitta i min storlek om jag inte går upp i omfång också.

Att simma var verkligen jätte skönt, kommer försöka göra det emellanåt. När jag känner att jag inte kan gymma mer så kommer jag nog simma ännu mer :).

2013-10-13 | 10:50:39
Bloggadress: http://lindaviola.blogg.se/
Malin<3 säger:

min och mammas avdelning (samma)fick veta först sen berättade jag själv för chefen efter ca 15-18 veckor där någon stans. Efter det fick resterande två avdelningar veta att jag var gravid. Alla blev glada :)

2013-10-13 | 17:19:19
Bloggadress: http://underbaratheo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback