Pust Pust

Nu vet närmsta kollegorna och chefen om att jag är gravid, Alla blev glada och känner nu efteråt att jag oroat mej helt i onödan!! Rätt typiskt mej faktiskt..

Nu har jag precis vart och simmat och jäklar i min låda va jobbigt det vart! Va helt slut efter bara några längder.. så tog det ganska lugnt och blev såklart klar alldeles för tidigt, ska nämligen ha APT kl 5 så får väl se vad jag kan fördriva tiden med nu..


Längtar så till då man får en ordentlig mage så det syns att man är gravid, just nu känner man sig bara extremt tjock!


Kommentarer
Ida säger:

Du ser definitivt inte tjock ut :) jätte fin mage det är stor skillnad på tjockismage och bebismage 😊

Skönt för dig att det gick bra på jobbet och jag ser att du hotade lilypie :)

2013-10-17 | 21:33:13
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Minasm%C3%A5livochjag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback