Gigantiska bröst & tjockismage..

Rubriken beskriver min kropp ganska bra i nuläget.. Det är inte klokt va brösten växt, har typ 2 BHar som passar för gått upp minst en storlek om inte mer.. Ömmar gör dom med, men antar att det hör till .. Jaja sambon är nöjd iaf =P haha
 
Magen har tagit en liten rivstart den med, (grymt tidigt) Vet att med mest är tarmar/svullnad för att kroppen gör plats för livmodern men kan även se en skillnad längre ner på magen (där livmodern är, antar jag) så tror allt den växer så det knakar där nere, byxorna känns trånga nuförtiden och växtvärk känner jag av i stort sett varje dag ..
 

Om ni undrar vad det är för svart mojs på sidan så har jag blurrat ett tatuering där =P haha
 
Nu till min fråga till er som är/har varit gravida, när kände ni att det började växa på "riktigt" ??
 

Kommentarer
Ida säger:

Den riktiga bebismagen brukar börja komma runt vecka 12, innan dess brukar livmodern ligga gömd i ditt bäcken, i vecka 12 kan man känna kanten ovanför blygdbenet, men sen kan det vara lite olika vissa får senare, jag kände av min runt vecka 13 på riktigt :)
Där känns som en kant och magen ilar och känns hård och lite konstig då :)

2013-10-01 | 16:00:55
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Minasm%C3%A5livochjag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback