Dags att berätta på jobbet..

Imorgon är det dags att avslöja graviditeten på jobbet, närmsta kollegorna och chefen ska bli informerade och jag kan inte riktigt hjälpa det men är jättenervös xD Fattar inte varför ..
 
Fortfarande ganska tidigt i grav (10+4) men vi har kommit överrens över att inte dölja det längre, inte skylta med det men inte förneka det heller .. Dels för att det börjar bli väldigt jobbigt att ingen vet och för att det börjar bli svårt att dölja rent fysiskt.. Magen sticker redan ut ganska rejält och ganska jobbigt att hela tiden tänka på vad man tar på sig och inte kunna ta av tröjan på jobbet.. Ska bli så skönt att slippa !!

Jaja önska mig lycka till =D

Kommentarer
LindaViola - mamma till två! säger:

Spännande att berätta! Alla blev så himla glada när jag berättade, hade nästan svårt att förstå hur glada de faktiskt blev. Haha.

sv; Tack :). Nu börjar magen synas ordentligt och idag går jag in i v.21 :)

2013-10-17 | 14:28:28
Bloggadress: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback